وقتی تیمای غیر تهرانی قهرمان لیگ میشن و کل استانشون غرق در شادی میشه،ما ماندرانیا حسرتمون بیشتر میشه!به این اسما دقت کنین رحمان احمدی،شهاب گردان،محسن بنگر،حنیف عمران زاده،شجاع خلیل زاده،رامین رضاییان،احمد نورالهی،مرتضی پورعلی گنجی،امید عالیشاه،محمدرضا خلعتبری،علی علی پور و ..... ، حتی میشه از مرحوم نوروزی و مرحوم اولادی هم نام برد.نسل قبلیمونم میشه از یحیی گل محمدی،رحمان رضایی و حتی فرشاد پیوس هم نام برد..سوالی که این وسط مطرحه اینه که چرا با اینهمه استعداد و نیروی انسانی زیاد ما نمیتونیم حتی یه تیم تو لیگ داشته باشیم! قهرمانی نخواستیم ! فقط یه تیم که بشه بگیم ما هم سهمی داریم از این لیگ داریم نمیدونم بی عرضگی مسئولینمون بیشتر مقصره یا بدشانسی خودمون اما هرچی که هست سالهاست ما مازندرانیا با اینهمه استعداد ورزشی حسرت یه تیم تو لیگو داریم در اخر هم تبریک به دوستای اهوازیمون.نوش جونتون