....بیرانوند.... انصاری....شجاع....ماریچ....رامین مسلمان......کمال.....ترابی امیری.....طارمی.....عالیشاه . . درباره پست بازیکنا زیاد دقت نکردم... بیشتر منظورم اینه با این نفرات و نیمکت قوی و چنتا بازیکن خارجی خوب بعلاوه برانکوی کبیر میشه قهرمان آسیا شد.... درباره دوم شدن تو لیگ هم خیلی بدشانس بودیم...اول فصل کلی موقعیت گل نکردیم و اون داوری های معروف... و البته اشتباهای فردی بخصوص سوشا.. . . زنده باد پرسپولیس