
پرسپولیس با این ترکیب میتونه قهرمان اسیا شه
۹۱۵ بازدیدشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
....بیرانوند....
انصاری....شجاع....ماریچ....رامین
مسلمان......کمال.....ترابی
امیری.....طارمی.....عالیشاه
.
.
درباره پست بازیکنا زیاد دقت نکردم... بیشتر منظورم اینه با این نفرات و نیمکت قوی و چنتا بازیکن خارجی خوب بعلاوه برانکوی کبیر میشه قهرمان آسیا شد....
درباره دوم شدن تو لیگ هم خیلی بدشانس بودیم...اول فصل کلی موقعیت گل نکردیم و اون داوری های معروف... و البته اشتباهای فردی بخصوص سوشا..
.
.
زنده باد پرسپولیس


