،لوییز سوارز در گفت و گویی ویژه با سایت نیمار درباره مسائل مختلف صحبت کرده است. *وقتی که به بارسا آمدی ، درباره نیمار چى فکر میکردى ؟ آن چیزى که من و سورپرایز کرد روش و سبکش بود ، او ظاهری داشت که مردم و مطبوعات ندیده بودند.وقتی من با او بودم کاملاً متفاوت بود ، خب او من را خوشحال کرد. *قبلاً از نیمار چی شنیده بودى ؟ من درباره ى عکس ها و روش زندگی اش چیزهایی شنیده بودم.او در رخکتن خیلی آرام است.می توانم بگویم خیلی بازیگوش است. * چرا MSN داره عالی کار می کند؟ وقتى که من گل میزنم ، یا وقتی که لئو و نىمار گل می زنند برایشان خوشحال می شوم.من و نیمار می دانیم که مسی بهترین بازیکن جهان است. ما از مسی نکات زیاد یاد گرفتیم.در MSN هیچ حسادتی به هم نداریم. *درباره سیر تکاملی و تطبیق یافتن نیمار چی فکر میکنی ؟ او نشان داده به توانایی هاى خودش اطمینان دارد و استعداد روبرو شدن با هر شرایطی را دارد.این نمایش نیمار در سطح جهانی است و نه فقط در برزیل ، بلکه همینطور در اروپا.می دانم او عصر و غروب تمرین می کند و میخواهد که نمایش و عملکردش بهتر شود.نیمار روی موهایش خیلی وسواس دارد.ما نمی توانیم به موهایش دست بزنیم.