
شقیری:بهترین دوستم در بایرن ریبری بود؛او تک است.
۲۳۴ بازدیدیکشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ژردان شقیری بازیکن 24 ساله سابق بایرن مونیخ که در تیم استوک سیتی بازی میکند گفت :اگر از من میپرسید تنها فرانک ریبری بود که مرا به بودن در اینجا امیدوار میکرد من از او چیزهای زیادی یاد گرفته ام او بهترین دوست من بود من هیچ وقت دوران بازی ام را در مونیخ فراموش نمیکنم


