دوستی به نام کاربری FANS RMCF مطلبی گذاشته بود با عنوان: « ما به این سناریوی احمقانه بعد از هر قهرمانی بارسا عادت کردیم» از اونجایی که ایشون من رو مسدود کردن (دلیلش رو نمیدونم) خواستم جواب منطقی ای به دوستمون بدم. 1- این که پس از هر قهرمانی ای به قصد کلکل یا تیکه انداختن اشاره ای به تیم رقیب بشه، چیزیه که در مرام همه هوادارای دنیا هست. اصلا کل کل یعنی همین نمونه بارزش رو همین چند روز پیش دیدیم، طرفدارای یونایتد از باخت لیور پول خوشحال بودن و پس از این که قهرمان حذفی شدن، دوباره کل کل ها و ... شروع شد یا در آلمان، دورتموندیا از باختن بایرن خوشحال شدن، از حذف در برابر اتلتیکو اینتر و یووه همیشه طرفداراشون رقابتشون رو به رخ هم میکشن، پس از قهرمانی های یووه در چند سال اخیر، و پس از کسب سه گانه توسط اینتر قشنگ میشد این رو دید .... حالا دوستمون اومده و به این نکته گیر داده، میخوام چند تا از مواردی رو که رئالیا دقیقا همین کار رو کردن یادآوری کنم اول میخوام ابتدای فصل رو یادآوری کنم، قبل از الکلاسیکوی 4 بر 0، هر نتیجه ای که رئال در برابر رقبا کسب میکرد و برنده خارج میشد، اگر نمونه مشابهش رو قبلا رئال در برابر بارسا کسب کرده بود، میومد میگفت مثلا سوسیداد بارسا پیوندتان مبارک و ... از نظر دوستمون این رفتار جزو همون سناریوی احمقانه حساب نمیشه؟ دوم یک سال و نیم پیش، وقتی رئال در اوج بود، پس از قهرمانی در باشگاه های جهان، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان، پس از قهرمانی در سوپرکاپ اروپا و ... تماما شاهد این نوع کل کل از طرف رئالیا بودیم، حالا یا یادشون رفته که مشکل ما نیست و یا جزو سناریوی احمقانه نمیدانن، و شاید جزو سناریوهای مدبرانه میدونن ------------ 2- با تولید لغات و اصطلاحات جدید از جمله «کودک گرفتگی» ، «زیاد شدن جمعیت کاذب از بچه های صغرسنی»، و ... خودتون رو مضحکه خاص و عام نکنید دوست عزیز کمی منطقی باشید و کمی واقع بین باشید گفتی که اگه توی کلکل تیمای انگلیسی ، ایتالیایی و آلمانی دیدید بازگو کنید یا کلا توی فوتبال رئال رو دنبال میکنی، البته بارسا رو هم دنبال میکنی با این اطلاعات دقیقی که در مورد هر پست بازی بارسا داشتی، یا این که ذهنت رو به حقایق بستی همین 2 روز اخیر طرفداری محل کل کل هوادارای یونایتد و لیور شده بود. و بحث باخت در 2 فینال لیور و برد در تک فینال منچستر زیاد بود نمونه اش زیاده ولی چه فایده که نمیخوای -------- 3- عمر طرفداری حدود 3 سال و نیمه. یعنی از حوالی اواسط نوامبر 2012 تا کنون در این 3 سال و نیم، تقریبا تمامی تیمهای بزرگ دنیا فراز و فرود داشتن و به همین دلیل، بحثا و کل کل های هواداران توی طرفداری هم فراز و فرود داشته البته در ابتدا بحث کامنت کاربران زیر خبر مطرح نبود و یک سری محدودیت هایی وجود داشت ولی کلیت مسئله رو زیر سوال نمیبره سال اولش دوران بایرن بود، بایرن با سه گانه ای که کسب کرد، هواداراش هم خدا رو بنده نبودن و توی طرفداری جولان میدادن بعد از اون نوبت رئال بود، رئال با کسب جام حذفی و لیگ قهرمانان و جامهای دیگه و ... دوباره هواداراش خدا رو بنده نبودن و همه جا و توی همه اخبار جولان میدادن و به هر تیم دیگه ای میرسیدن مسخره میکردن. نیاز به ارائه نمونه نیست ولی فینال لیگ قهرمانان و فینال باشگاهای جهان و بازی الکلاسیکو 3 بر 1 و افت بارسا بعد از اون و .... نمونه های بارزی هستن سال بعدش هم نوبت بارسا شد. حدود1 سال طرفدارای بارس دقیقا و دقیقا مثل طرفدارای بایرن و رئال؛ توی طرفداری جولان دادن ولی توی این مدت اینقدر جو علیهشون درست شد، انگار اینا اولین گروهی هستن که این رفتار رو دارن. و واقعا نشون داده شد که طرفدارای رئال، جنبه ندارن، پستای زیادی در تقبیح حرکات بارساییها پخش شد، نمونه اش هم همین سناریوی احمقانه امیدوارم وقتی حرفی رو میزنیم خودمون رو بذاریم جای دیگران، و یاد زمانهایی بیفتیم که ما جای اونا بودیم بدون شک هر رئالی ای یاد روزای خوش از اردیبشهت 93 تا عید 94 و یاد کامنتا و پستاش در اون زمان بیفته و مروری کنه، هیچ وقت و هیچ وقت نمیاد چنین چیزی بگه -------- با آرزوی موفقیت برای همه