وقتی میگن این بشر یدونس واسه همین اخلاقشه شما
۳۴۳ بازدیدپنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
شما فقط تفاوت مصاحبه کردنشو با پیکه و استویچکف ببین تا بفهمی چه جواهری تو تیم رقیب هست
کانال تلگرام ورزش سه
تیم فانتزی
پیامک نتایج
ویدئو
دریافت کد نتایج زنده و جداول
ارتباط با ما
کارت شارژ
Facebook Instagram Twitter RSS
پنجشنبه 6 خرداد18:02
صفحه اصلی
جداول لیگ ها
جام حذفی
روزنامه
ویدئو
تصاویر بازیکنان
TakTix
اخبار زنده
نقل و انتقالات
نتایج زنده
برای جستجو در عنوان اخبار، چیزی بنویسید...
جستجو
کد خبر: 1328549/29 زمان: 17:37 1395/03/06 بازدید: 2,593
در مصاحبه با مارکا
اینیستا: برای رئال در فینال، آرزوی باخت نمیکنم
رئال مادرید و اتلتیکو روز شنبه در میلان، فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد و هواداران بارسا در این بازی تمایل به پیروزی اتلتیکو دارند.
اینیستا: برای رئال در فینال، آرزوی باخت نمیکنم
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، با شکست از اتلتیکو حذف شد تا نتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. هنوز چهره گریان اینیستا در مسیر بازگشت از ورزشگاه ویسنته کالدرون از ذهن هواداران فوتبال خارج نشده است.
کاپیتان بارسا در مصاحبه با مارکا در مورد فینال لیگ قهرمانان گفت:" فینال را با عجز و حسرت تماشا خواهم کرد چون تصورم بر این است که می توانستیم یکی از دو تیم فینالیست باشیم و در چنین مواقعی، به میزان زیادی از علاقه ام برای تماشای فینال کاسته می شود.
مسلما هواداران بارسلونا دوست دارند اتلتیکو قهرمان شود ولی برای من مهم نیست در این بازی چه اتفاقی می افتد. برای رئال و هیچ تیمی آرزوی باخت نمی کنم چون می دانم شانس رسیدن به چنین دیداری می تواند بازهم نصیب ما شود و فرصت جبران خواهیم داشت."


