بنظر من 1- ابعاد زمین فوتبال یکسان سازی شود 2- کارتها متنوع تر بشن . و بالطبع جرایم برای خطاهای مختلف متنوع تر باشه . بعنوان مثال در صحنه ای در داخل محوطه جریمه که مهاجم بازیکن دیگه ای بجز دروازه بان در مقابلش نیست و مدافع او را با خطا متوقف میکنه همون موقعیت گل به تیم مهاجم داده میشه ولی در اینجا حکم سختگیرانه ای داده میشه که اون اخراج بازیکن حریف هست . بنظر میرسه دلیلی که کارت قرمز به او داده میشه استحقاقش برای دریافت کارت قرمز و اخراج نیست بلکه بسیار خفیف بودن مجازات کارت زرد هست که قانونگذار رو مجبور کرد که همچین حکم سختگیرانه ای رو در نظر بگیره . در اینجا وجود اخطار دیگه ای با رنگ متفاوت و مجازات متفاوت میتونه قانون فوتبال رو به عدالت نزدیکتر کنه . مثلا کارتی با این جریمه که بازیکن مذکور فقط در یک یاچند بازی بعدی محروم باشه و در اون زمان از بازی اخراج نشه . یا در مواردی از خطاها میشه از اخراج موقت استفاده کرد که نحوه اجراش قابل بحث هست .امکان در نظر گرفتن بیش از یک نقطه پنالتی بخاطر وجود خطاهایی با فاصله های متفاوت از دروازه هم ضروری بنظر میرسه.ازین دست موارد زیاد هست و بنظر وجود کارتها با جرایم متنوع ضروری هست 3- کوچکتر شدن محوطه جریمه . بسیاری خطاها در محوطه جریمه در مناطقی بی خطر انجام میشن که در نظر گرفتن جریمه پنالتی برای اون بسیار غیرمنصفانه و غیرمنطقی هست . 4-در نظر گرفتن امکان یک تعویض بیشتر در صورت رفتن به وقت اضافه خوشحال میشم نظراتتون رو در این خصوص بگید و اگه موارد دیگه ای به ذهنتون میرسه ذکر کنید