اولین خبر این که زیر هر کامنتی راجع به مدافعای پرسپولیس میری میبینی همه میگن زوج سید جلال پور علی گنجی و زوج شجاع و سید و.... ناموسا دوستان کنعانی زادگانو به پشم گرفتین؟؟؟ماریچ چی؟از بین گزینه های بالا یک نفر اگه بیاد حله خبر دوم هم اینکه شنیدین محمد انصاری رفته کلاس مربیگری؟