
نامه خداحافظی دانی از هواداران : ( اینستاگرام )
۲۰۴ بازدیدجمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - 0۷:۴۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دانی آلوس، مدافع باتجربه برزیلی، در پیامی اینستاگرامی، از باشگاه بارسلونا به دلیل سال های پرافتخاری که در نوکمپ سپری کرد، تشکر کرد.
آلوس که در سال 2008 از سویا به بارسا پیوست، با این تیم 6 قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در چمپیونزلیگ و 4 قهرمانی در کوپا دل ری به دست آورد.
دانی گفت" یک ماه دیگر، 8 سال از پیوستن من به بارسا سپری میشود. در جولای 2008، برای اولین بار به این باشگاه آمدم و به رختکنی رفتم که مهمترین دستاوردهای دوران حرفه ای ام را در آنجا تجربه کردم.
از روز اول، از اولین جلسه تمرینی زیر نظر پپ گواردیولا تا این فصل اخیر، این شانس را داشتم که مشتاقانه از فوتبال لذت ببرم. درذهنم صدها تصویر از نوکمپ، بازی در ورزشگاه های بزرگ و در خیابان های بارسلون ضبط شده است؛ شادی گل های بسیار، خوشحالی از بردن جام های مختلف.
افتخار می کنم که به عنوان یک فوتبالیست، زندگی این فرصت را در اختیار من گذاشت تا پیراهن بهترین باشگاه دنیا را در این دهه شگفت انگیز از نظر کیفیت بازیکنان و مربیان، به تن کنم.
می توانم نام تک تک کسانی که کمک کردند تا لذت غلبه بر چالش های مختلف را تجربه کنم، بیاورم اما ترجیح می دهم یک تشکر جمعی کنم زیرا در رختکن بارسا جایی برای فردیت نبود؛ همه ما می بردیم و همه با هم شکست می خوردیم و با هم کار می کردیم.
با این نامه قصد خداحافظی ندارم. تنها می خواهم به شما اطلاع بدهم که می خواهم یک چالش جدید را در دوران حرفه ای ام آغاز کنم. می روم اما بازخواهم گشت زیرا من یک بارسایی هستم. متشکرم که باعث شدید احساس کنم دوستم دارید."
گفته می شود وی قرار است به یوونتوس برود بدین وسیله از هواداران باشگاه کاتالانی خداحافظی کرد.

