سلام دوستان : " متاسفانه در فینال جام حذفی بار دیگر از ناحیه مفصل ران پا آسیب دیدم و با گذر زمان وضعیت بدتر شد. پس از فینال به مدت ده روز با دکترهای تیم ملی تمرین کردم تا برای یورو آماده شوم. اما از آنجایی که دکترها تشخیص دادند نمی توانم به این بازی ها برسم با یواخیم لوو تصمیم گرفتیم که به نفع همه است که از اردوی تیم جدا شوم. مهمترین چیز در هفته های آتی این است که روند درمان را طی کنم تا برای بازی های دورتموند و تیم ملی کاملا آماده شوم. برای یواخیم لوو و تیم ملی آرزوی موفقیت در فرانسه می کنم. من بر می گردم."