چقدر این تیم رو دوست دارم با اینکه بازیکنای خیلی شاخص و سرشناسی نداره نسبت به بقیه تیمها بازم شخصیت قهرمانی داره و تو هر تورنمنتی برای این تیم شانس قائل میشن دفاع هاشم اصن حرف ندارن با جون و دل بازی میکنن