باشگاه استقلال از زحمات سرمربی سابق و 4 بازیکن قدیمی خود تقدیر به عمل می آورد. به گزارش کاپ، به نظر می رسد باشگاه استقلال بعد از انتقاداتی که بابت نحوه کنار گذاشتن سرمربی و برخی بازیکنان قدیمی خود متحمل شد، تصمیم گرفته تا از زحمات این افراد طی مراسم تقدیر کند. غلامرضا سعادتی، معاون فرهنگی باشگاه استقلال در گفت و گو با کاپ، درباره مراسمی که قرار است برای بازیکنان سابق استقلال برگزار شود، اظهار داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده روز شنبه طی مراسمی از زحمات پرویز مظلومی، آرش برهانی، وحید طالب لو، حنیف عمران زاده و میلاد فخرالدینی تقدیر خواهیم کرد. وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با این بازیکنان صورت گرفته و از آنها دعوت کردیم به پاس زحماتی که در طی سال های مختلف برای مجموعه باشگاه استقلال انجام داده اند از آنها تقدیر کنیم.