خانه/اخبارشاید بارسایی باشم اما این دلیل نمیشه که...۷۵۴ بازدیدپنجشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳anti racismاین مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.قوانین سایتزیدان برام قابل احترام نباشه... تولدت مبارک