زانتی در دوارن مالکیت ماسیمو موراتی در اینتر بهاین تیم آمد و به تازگی پس از 7 ماه دوری از میادین به علت مصدومیت تاندون آشیل، بار دیگر به مستطیل سبز بازگشته است.
بنا بر گزارش فوتبال ایتالیا، زانتی در مصاحبه با روزنامه اکیپ فراسنه گفت: " من در حال حاضر فقط بر روی به پایان رساندن این فصل با بهترین عملکردم تمرکز کرده ام. نمی دانم که در آینده چه کاری را انجام خواهم داد، اما من همیشه گفته ام که می خواهم در خانواده اینتر بافی بمانم."
وی افزود: " من می دانم که لحظه هایی می آیند که من می دانم چه کاری انجام خواهم داد. به عنوان مثال، من هیچوقت خودم را به عنوان یک مربی نمی بینم."
انتظار می رود که زانتی پس از کناره گیری از بازیگری، در هیئت مدیره اینتر مشغول به کار خواهد شد.



