" بیش از صد بازیکن از بازیکنان فعلی لیگ برتر در شرایط جدید و اگر برکسیت زودتر اجرایی می شد، نمی توانستند مجوز کار دریافت کنند. در این بین سه تیم هستند که 9 بازیکن از آن ها با شرایط جدید مجوز دریافت نمی کردند: واتفورد، لیورپول و استوک سیتی. آیا ورود بازیکنان خارجی به لیگ برتر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت ؟ " " به نقل از سایت گل " omar momani