
لئو نرو!
۵۹۹ بازدیدسهشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بازم حسرت قهرمانی آرژانتین رو دلمون موند!امیدوارم لئو برگرده تا این حسرت تموم بشه
یه لحظه فکر کنید ایکاردی و دیبالا جای هیگواین و آگوئرو بودن الان بعضیا ساکت می بودن از جمله
کسی که بیشترین فشارو رو تحمیل میکنه ولی بعد از باخت دایه ی مهربان تر از مادر میشود


