بازم حسرت قهرمانی آرژانتین رو دلمون موند!امیدوارم لئو برگرده تا این حسرت تموم بشه یه لحظه فکر کنید ایکاردی و دیبالا جای هیگواین و آگوئرو بودن الان بعضیا ساکت می بودن از جمله کسی که بیشترین فشارو رو تحمیل میکنه ولی بعد از باخت دایه ی مهربان تر از مادر میشود