تف تو قبر بابای پلاتینی با این یورو ساختنش از بین 4تا تیم نیمه نهایی مشکل ترین راه برای آلمان بوده ولی هر تیمی از این ور بره فینال میشه گفت جنازش به فینال میرسه در این جا جا داره دوباره یادی کنیم از انگلیس یعنی خاااااااااک عالم بر سر مربیتون تیمتون و فدراسیونتون که در گروهتون دوم شدید و بعدش به ایسلند باختید نتنها موجبات خنده ی ملت شدید بلکه موجب صعود در حد جام ملت های آسیای فرانسه شدید سوال اینجاست که فقط اومده بودید به ایسلند ببازید تا فرانسه مثل هلو بیاد بالا؟؟؟