پلاتینی و انگلیس
۲۱۲ بازدیدیکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
تف تو قبر بابای پلاتینی با این یورو ساختنش
از بین 4تا تیم نیمه نهایی مشکل ترین راه برای آلمان بوده ولی هر تیمی از این ور بره فینال میشه گفت جنازش به فینال میرسه
در این جا جا داره دوباره یادی کنیم از انگلیس
یعنی خاااااااااک عالم بر سر مربیتون تیمتون و فدراسیونتون که در گروهتون دوم شدید و بعدش به ایسلند باختید نتنها موجبات خنده ی ملت شدید بلکه موجب صعود در حد جام ملت های آسیای فرانسه شدید سوال اینجاست که فقط اومده بودید به ایسلند ببازید تا فرانسه مثل هلو بیاد بالا؟؟؟


