رودی گارسیا در مصاحبه با اسکای اسپرت ایتالیا گفت:

"به  آنچه که امروز برای ما بسیار مهم بود رسیدیم، ما تنها پیروزی می‌خواستیم و برای بازیکنان هواداران خوشحال هستم. دسترو شب فوق العاده ای را سپری کرد و در حالی که مدت‌ها از میادین دور بود، بازی را به نفع ما تغییر داد.  بازی بسیار خوبی از خود برجای گذاشتیم. دی سانتیس هم چند مهار تعیین کننده داشت که اشتباه او در برگامو را به فراموشی سپرد. "

گارسیا در خصوص نیمکت نشینی توتی توضیح داد:

" فرانچسکو توان بازی کامل را نداشت، بهتر بود که یک هفته دیگر به او استراحت دهیم تا برای بازی هفته آینده آماده تر شود."

رم اکنون سه امتیاز با یوونتوس صدرنشینان اختلاف دارد و گارسیا در این خصوص نیز گفت:

" خوشبختانه ما هنوز بدون شکست هستیم و روند خوبی داریم، اما یوونتوس بهتر از ما کار کرده است. آن‌ها تیمی سازمان‌یافته برای فتح اسکودتو و لیگ قهرمانان هستند.برای آن‌ها در دیدار سه‌شنبه مقابل گالاتاسارای در استانبول آرزوی بهترین ها را دارم، اما رم در سری‌آ رقیب جدی آنهاست."