
کنایه ی مورینیو به ونگر:بعضی از مربی ها ۱۰ پیش لیگ برتر را برده اند
۴۲۸ بازدیدسهشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
لحظاتی پیش اولین کنفرانس مورینیو به عنوان سرمربی منچستریونایتد آغاز شد،اما مورینیو در این موقع هم دست از سر ونگر بر نداشت و در پاسخ به سئوالی در مورد فتح لیگ برتر گفت:
"بعضی از مربی این جام را ۱۰ سال نبرده اند ولی من آن را سال پیش به دست آوردم،پس اگر من بخواهم چیزی را اثبات کنم،پس بقیه چه خواهند شد؟"


