بر طبق تلاوت سرمربی اوسر!!!!!!!و کارشناسان عالیقدر مقیم طرفداری((سوزشیان محترم که در قضیه ی هوملس بهشون اشاره کرده بودم)) رناتو سانچز نه 18 سال بلکه 24 سال سن دارد آخه سوزشیان و مفلوکان عزیز شما لیسبونو در حد پایختت نیجر در نظر می گیرین اگه اینطوره پس چرا تو nتا بازی که در تیم های پرتغال انجام داده کسی نفهمیده اگه این طور بود اسپورتینگ لیسبون چرا سر حرفش نموندعلاوه بر اینا طبق تلاوت های شما عزیزان رناتو در این عکس باید 14 ساله باشه شماهایی که از سر سوزش از صبح در حال تخلیه ی عقده هستید آیا این عکس به 14 ساله ها میخوره یا 8 ساله ها؟؟؟ یعنی فقط براساس اینکه فیزیک بدنیش خوبه به این همه مهمل بافتن نیازه؟؟؟؟