پرسپولیس رضاییان را دو سال محروم می کند؟
۳۳۵ بازدیدسهشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - 0۶:۰۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
وبسایت رسمی برنامه نود - پرسپولیس در تلاش است رامین رضاییان را به خاطر فسخ یک طرفه قراردادش از او شکایت و رضاییان را محروم کند.
به گزارش وب سایت نود، رامین رضاییان پس از فسخ یک طرفه قراردادش با پرسپولیس به ریز اسپور ترکیه رفت و با این تیم قرارداد امضا کرد. پرسپولیسی ها مدعی هستند رضاییان با آنها قرارداد دارد و حق فسخ یک طرفه نداشته و پیوستنش به ریز اسپور غیر قانونی است. حال که رضاییان با ریز اسپور قرار داد بسته است پرسپولیسی ها در صدد آن هستند که مدافع سابق خود را محروم کنند. خبرورزشی در این مورد نوشته است که اگر ثابت شود که رضاییان با پرسپولیس قرارداد داشته و خودسر قراردادش را فسخ کرده است دو سال محروم خواهد شد.


