
اقای بنگر خودت میدونی کی از چشم اقای برانکو افتادی....
۷۴۴ بازدیدچهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
غیرت لگد انداختن و قلدربازی وسط زمین نیست رفیق غیرت خشن بازی کردن و کارت گرفتن و پنالتی دادن نیست داداش تعصب مصاحبه دلبرانه کردن وقتی توی تیم هستی و شش نشون دادن و گریه کردن واسه هادی نیست به نظر من اگه قراره غیرت و تعصبیم باشه که ثابت کردین نبوده به تنهایی کفایت نمیکنه که اگه میکرد ده یازده نفر از روی سکوها میبردن لباس تنشون میکردن و میفرستادن تو زمین، غیرت و تعصب باید چاشنی کیفیت و استعداد و پتانسیل بازیکن بشه جناب بنگر شما هیچوقت بازیکنی در قد و قواره پرسپولیس نبودین که امروز اینطور در موردش صحبت میکنین شما از نظر فنی تو پست خودت نفر بیستم ایرانم نبودی که الان در مورد تیم اول ایران اینطور صحبت میکنین، بشین یه دو دو تا چارتا کن ببین فقط فصل قبل به تنهایی چند امتیاز از پرسپولیس گرفتی ببین کجا عصای دست برانکو و امید هوادارا شدی که انتظار داشتی بازم باهات یه قرارداد چرب و چیلی دیگه ببندن، بیشتر از همه واسه هوادارهایی متاسفم که لقب باغیرت رو به کسانی میدن که بیشتر از همه
کری بخونن و تو بازیا داد و بیداد کنن و دم از تعصب بزنن و قلدر بازی در بیارن بعد همون کوه تعصب وقتی دید بنا به هر دلیلی نیازی به حضورش تو پرسپولیس نیست بره و بگه خوشحالم که به یه تیم بزرگتر اومدم
این آقا نمک نشناسی رو قبلا نشون داده بود وقتی به سپاهانی که پنج تا جام باهاش گرفته بود حمله میکرد و هربار حرفی علیهشون میزد خودشو نشون داد الانم برای رضایت هوادارهای تراکتور و خوش رقصی واسه اونا بهترین راه رو تو کوچیک کردن پرسپولیس و بزرگ کردن تراکتور دیده
بزرگوار تعصب یعنی هروقت تیمت بهت نیاز داشت با تمام وجود براش مایه بذاری و وقتی نیاز نداشت واسش آرزوی موفقیت کنی همین
پ ن۱:جناب بنگر مصاحبه کردن و علاوه بر نون قرض دادن به قلعه نویی گفتن آدم وقتی از یه تیم بزرگ میره باید به یه تیم بزرگتر بره و خوشحالم که به تیم بزرگتری اومدم و از روراستی قلعه نویی و رو نراستی برانکو گفته
پ ن۲: خوشحالم که دونه به دونه خوش مرامها رو میشناسیم
پ ن۳:منتظر تمام توهینا هستم فقط خدایی قبلش یه کم فکر کنین


