کارگاه اسپونر:تو فقط یک رباتی،تو میتونی یک سمفونی رو بنویسی؟تو می تونی یه صفحه سفید رو به یه نقاشی زیبا تبدیل کنی؟ سانی:خود تو چی؟می تونی؟! فیلم زیبایی بود.دیالوگ های خیلی قشنگی داشت. من ربات هستم