
شاهین: مرد و قولش
۵۵۵ بازدیدچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مرد و قولش،اسممو عوض کردم ،این که اسم بود جونمم برای یووه میدم
ازین به بعد دیگه اتحادی با دوستان اینتری وجود نداره
تبریک به گالا
چاکره همتونم


