همانطورکه در جریان هستید کنکور قراره سال98حذف بشه وفقط سوابق تحصیلی سه سال آخررودرنظرمیگیرن امسال دوم دبیرستان حذف خواهدشد سال بعد هم سوم دوسال بعدکه پیش دانشگاهی متقابلا کتاب های هرسال هم تغییرخواندکرد الان یک سوال بزرگ برام پیش اومده اون بدبختایی که داوطلب کنکور97هستنداگه بخوان یک سال بمونن پشت کنکورچه خاکی باید داخل سرشون بریزن؟؟؟؟ پ ن:خداروشکرکنکورم رودوسال پیش دادم رفت ولی خدابه داد کنکوری های97برسه اگه بخوان بمونن پشت کنکورازخودکشی بدتره براشون