
سریال : the 100 فصل اول
۱٬۹۵۶ بازدیدجمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - 0۵:۲۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
the 100
(
خب بعد از تموم شدن گیم اوف ترونز دوروز پیش دیدن 100 رو شروع کردم.
فصل اول تموم شد.به نظرم در کنار صحنه های زیبا داستان جذاب و هیجان تقریبا بالا مشکلات زیادی هم وجود داشت تو این فصل.که امیدوارم در آینده بهتر بشه
بزرگترین مشکل واسه من(نظر شخصی) شخصیت پردازی ضعیف سریاله.تقریبا توی این یه فصل هیچ جوره سعی نشد روی شخصیت ها کار کنن.وقتی شخصیت یه کاراکتر کامل شناخته نشده باشه تقریبا با تصمیمات غیر قابل پیش بینی ازش روبرو میشیم.و هیجان هم توی فیلم بالاتر میره.که نسبتا ماهم شاهد این قضیه بودیم که هیجان سریال گاهی اوقات بالا بود به شدت.هرچند گاهی هم به شدت افت میکرد.در کل بگم که شخصیت سازی فدای هیجان شده توی سریال هرچند این هیجان در حد انتظار بالا نیست ولی بازم نمیشه خرده گرفت
دوم اینکه گاهی اوقات میتونه یه درام خیلی سنگین به سریال وارد کنه کارگردان ولی خیلی راحت از قضیه میگذره و عین خیالش نیست.(این قضیه رو میتونید تو قسمت سوم و چهارم با مرگ یکی از شخصیتا به وضوح ببینید.من حس کردم کارگردان با این شخصیت مشکل داشت اصن چون به شدت غیر حرفه ای مرگش رو بیخیال شد و رفت :)))))ولی بعضی مواقع هم درام خیلی خوبی رو شاهد هستیم
قضیه بعدی اینه که 100 نفر نوجوون زیر 18 سال به زمین فرستاده میشن.به محض ورود به زمین شروع به ساخت دیوار و شکارو ... میکنن :| یکی نیس بگه مسلمون این 100 نفر تا حالا پاشون رو روی زمین نزاشتن.اصن با این چیزا آشنایی ندارن چجوری آخه میشه بیان رو زمین راحت برن گراز شکار کنن :|.یا توی یکی از صحنه ها دو نفری با هم یه تنه ی درخت رو دارن بلند میکنن :| شاخ درآوردم اصن :|.یه جوری بلندش کرد انگار یه گونی پنبه بود مثلا :|
یه موضوعی هم که به شدت روی مخ من بود روابط اعضا بود.که موضوع بیشتر به نظر شخصی مربوطه ولی از نظر من بیش از حد به روابط عاشقانه پرداخته میشه.حتی یه جاهایی شاهدیم که وقت به شدت تنگه و باید سریع یه کاری رو انجام بدن بعد دوتایی نشستن درباره رابطه شون حرف میزنن :|
ولی جدا از همه ی این مشکلاتی که فصل اول داشت سریال دوست داشتنی ای بود.داستان جذاب.هیجان نسبتا خوبی داره
مسلما نمیتونه هم رده ی سریالایی مث گیم اوف ترونز.واکینگ دید بریکینگ بد و ... باشه.ولی سریالی هست که ارزش دیدن داشته باشه
ژانر : علمی تخیلی
کیفیت : ۴۸۰
شبکه : CW
بازیگران : Eliza Taylor, Bob Morley, Devon Bostick
خلاصه داستان : ۹۷ سال پس از فاجعهای اتمی که منجر به نابودی سیارهی زمین شد. سفینههایی که در مدار زمین فرار دارند و از تعداد محدودی بازماندگان نگه داری میکنند، ۱۰۰ نفر را به صورت آزمایشی به زمین فرستاده تا امکان حیات دوباره را بررسی کند
لینک دانلود :
http://www.harmonydl.info/category/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84/the-100/


