
واقعا که.......
۸۰۵ بازدیدشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - 0۵:۲۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
یعنی جوون جوونای مملکتمون اینقدر بی ارزش شده که آرزو میکنن برن دیگه بر نگردن
احتملا اینا همون افرادین که فکر میکنن داعش کار خود ایرانه تروریست های اصلی هم مدافعای حرم هستن واسه همین میگن اگه برگردن ایران میشه فرانسه
نه داداش اتفاقا اگه اینا نباشن ایران میشه فرانسه تا وقتی که هستن بخاطر ایمان وباوری هم که دارن وعشقشون به وطن میشه براحتی بهشون تکیه کرد
اونایی که فرانسه وغیرهم را به گاج دادن بخاطر اینه که توی کشورشون بهشون توجهی نشده واسه همین زدن خواهر مملکتشونو به چاک دادن وعشقشونو به وطنشون ازدست دادن
درحالی که این جوونا بخاطر عشق به وطن ومهم بودن جوون شما رفتن دارن کیلومتر ها اونور تر واسه ما میجنگن وگرنه دایورت میکردن میگفتن هروقت رسیدن لب مرز بقیه برن بجنگن بماچه
شعور هم کمی داشته باشیم خوبه


