نظر ایرلندی ها در مورد ایران
۱٬۳۵۴ بازدیدشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - 0۶:۳۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دوستانی که من رو می شناسند یا کامنت هام رو زیر پست هایی که منجربه بحث سیاسی میشه خوندند می دونند که میزان مخالفت من با ج.ا و ساختار اون به چه اندازه هست ولی یه اعترافی می خوام اینجام بکنم و اونم اینه ، اینجایی که من هستم یعنی جمهوری ایرلند مردمش بر خلاف انگلیسیا و آمریکایی ها بسیار اخبار دنیا رو دنبال می کنند و به اون چیزی که تو کشورهای مهم دنیا می گذره علاقه مند اند ، از ایران یک آگاهی تقریبا کاملی دارند و تو بحث هایی که با من تو دانشگاه و غیره می کنند متفق القول همگی بر این موضوع اذعان دارند که ایران بدون شک مدینه ی فاضله و بهترین و امن ترین کشور در اون منطقه برای زندگی هست ، فرای اون خیلی هاشون به ایران اومدند و از زیبایی های بی نهایت کشور بسیار با شگفتی حرف می زنند ...
ظلم رفتنیه ، تو این شک نکنید ، ولی قدر کشورمون رو بدونیم ...


