
چه بری چه نری باز تو قلب مایی
۳۴۶ بازدیدشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سلام
خیلی از اومدنش شاد شدم . واقعا ازش دلگیر نبودم و اینا رو همش از سر رضاییان میدونستم . دمت گرم . ایشالا اقای گل اسیا .
به خاطر دو سال قشنگو که برامون رقم زدی واقعا ماها بهت مدیونیم


