سلام خیلی از اومدنش شاد شدم . واقعا ازش دلگیر نبودم و اینا رو همش از سر رضاییان میدونستم . دمت گرم . ایشالا اقای گل اسیا . به خاطر دو سال قشنگو که برامون رقم زدی واقعا ماها بهت مدیونیم