F14،جور ادینیو را کشید
۲۲۰ بازدیدیکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
محمد ابراهیمی دروازه پدیده را باز کرد.
به گزارش کاپ،تیم های فوتبال تراکتورسازی و پدیده از ساعت 18:15 به مصاف هم رفتند.
دیدار دو تیم قرار بود از ساعت 18:30 آغاز شود اما با توجه به پرواز امشب تیم تراکتورسازی، رقابت یک ربع زودتر از موعد آغاز شد. حاشیه های این مسابقه به شرح زیر است:
*بازیکنان پدیده امروز باGPS مشغول بازی هستند. یکی از مسوولان تراکتورسازی در این باره گفت: در حال حاضر اکثر تیم های لیگ از این وسیله استفاده می کنند. باشگاه تراکتورسازی هم برای تهیه آن تلاش خود را انجام می دهد.
*تراکتوری ها امشب راهی تبریز می شوند. فردا استراحت می کنند و چهارشنبه در یک دیدار دوستانه به میدان خواهند رفت.
* پس از آن که یک بار فرزاد حاتمی و دو بار هم ادینیو موقعیت های حساسی را از دست دادند،محمد ابراهیمی اولین گل بازی را به ثمر رساند. او پس از گلزنی با شعار« محمد F14» مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
*بازی تا دقیقه 40 با تساوی 1 بر 1 در جریان است.


