بازیکن تازه وارد تراکتورسازی در دیدار دوستانه این تیم مقابل پدیده نسبت به داوری معترض بود.
۲۵۳ بازدیدیکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
کرار جاسم در بازی امروز یکی دو بار به دلیل تصمیمات داور عصبی شد و فریاد زد اما دیگر بازیکنان تیم، او را آرام کردند و اجازه ندادند که کرار دوباره خاطرات گذشته را تکرار کند.


