
خدایا
۳۰۶ بازدیددوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
عقده!!!!
اهل پس گذاشتن و... نیستم و اولین باره دارم اسکرین میذارم ولی نشد که اینکارو نکنم فقط میتونم بگم زنجیر درارید سینه بزنیم امام زمان خودت ظهور کن
(اقا اون قسمت زنجیر وسینه طنزه الان نیاید بگید غلط نوشتی و...)


