به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد کفشگری پس از برتری 6 بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: "می‌خواستیم هر طور شده طلسم نبردهایمان را در خارج از خانه بشکنیم. برد شیرینی بود و آن را به هواداران تبریک می‌گویم."

وی ادامه داد:‌"از گلی که به ثمر رساندم خوشحالم و مطمئن باشید این پیروزی‌ها همچنان تداوم خواهد داشت."

کفشگری گفت: "به سمت قهرمانی حرکت می‌کنیم و تا به این عنوان نرسیم دست از تلاش برنخواهیم داشت."

وی ادامه داد: "به اینکه چه کسی چه عددی را نشان داد کاری ندارم اما با این 6 گل حرف‌های زیادی را به اثبات رساندیم."