یه سوال از رئالیا عزیز
۳۹۲ بازدیدجمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اگه قرار بود آندره گومز با همین قرارداد بارسا یعنی 35 میلیون نقد و 20 میلیون در ازای درخشش و دقایق بازی کافی بیاد تیمتتون از اومدنش استقبال میکردین یا نه؟؟؟؟
با توجه به اینکه پرز چن وقتی هست دنبال گومزه و بارسا خریدش شک ندارم پرز میره دنبال یه گزینه گرون قیمت...حالا اگه پوگبا با 120 تا بیاد رئال کدومو ترجیح میدادید پوگبا 120 میلیونی یا گومز 35 میلیونی


