
خشم اشمايکل از عملکرد شياطين سرخ.
۴۵۲ بازدیدشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - 0۸:۲۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سنگربان سابق شياطين سرخ به انتقاد از بازيکنان اين تيم پرداخت. او گفت ديويد مويس بايد چند بازيکن اين تيم را اخراج کند!
منچستريونايتد در فصل جاري ليگ برتر انگليس نااميدکننده ظاهر شده است و با 22 امتياز در رده نازل نهم جدول ردهبندي قرار دارد.
پيتر اشمايکل، سنگربان سابق شياطين سرخ به انتقاد از بازيکنان اين تيم پرداخت و از سرمربي اين تيم خواست تا به جاي جذب بازيکن در انديشه فروش چند بازيکن کنوني اين تيم باشد.
اشمايکل در گفتوگويي که با روزنامه "ديلي ميل" انگليس داشت، گفت: بازيکن منچستريونايتد بايد بزرگ باشد. بازي براي تيم بزرگي همچون منچستريونايتد براي هر بازيکني افتخار است. کسي که پيراهن اين تيم را بپوشد، بايد از جان مايه بگذارد. متاسفانه اين تيم در فصل جديد در شرايط خوبي به سر نميبرد. پنج، شش بازيکن کنوني منچستريونايتد در سطح اين تيم نيستند و درک نميکنند که براي چه تيم بزرگي بازي ميکنند. در طول تاريخ بازيکني را نديدهايم که قدر بازي در اولدترافورد را نداند.
او افزود: منچستر 560 ميليون هوادار دارد. يک بازيکن وقتي که در ترکيب اصلي اين تيم بازي ميکند بايد بداند که مسئوليت 560 ميليون هوادار روي دوش او است. او نبايد با بيتوجهي در زمين راه برود و به راحتي شکست را قبول کند. اين نتايج بد براي تيم بزرگي همچون منچستريونايتد قابل قبول نيست.
اشمايکل سالها چهره محبوب اولدترافورد بود در پايان سخنان خود به مويس توصيهاي هم کرد. او گفت: مويس بهتر است به جاي جذب بازيکنان جديد در انديشه اخراج چند بازيکن از تيمش باشد که در ترکيب منچستريونايتد قرار ميگيرند و شايستگي پوشيدن اين تيم را ندارند. معتقدم که تنظيم ليست فروش بهتر از دادن ليست جديد جذب بازيکنان است. منچستريونايتد بايد به روزهاي اوج خود برگردد جايگاه نهم اصلا شايسته اين تيم نيست.
منچستريونايتد در هفته شانزدهم ليگ برتر انگليس يکشنبه در ورزشگاه خانگي آستونويلا به ميدان ميرود. شاگردان ديويد مويس هفته گذشته در اولدترافورد با يک گل برابر نيوکاسل تن به شکست دادند. آنها براي جبران اين شکست چارهاي جز پيروزي ندارند.


