دیگو مارادونا اعتراف کرد از پیوستن گونسالو ایگواین به یوونتوس، اتفاقی که به نظر می‌رسد در شرف وقوع است، بسیار ناراحت شده و اینکه در دوران بازیگری او چنین جابه‌جایی‌هایی میان بازیکنان دو رقیب مستقیم صورت نمی‌گرفت. مارادونا اما از این اتفاق چندان خوشحال نیست. او در صفحه رسمی‌اش در فیسبوک نوشت: «موضوع انتقال ایگواین مرا آزار می‌دهد، چون او به رقیبی مستقیم مانند یوونتوس ملحق می‌شود، هرچند ما نمی‌توانیم او را هم مقصر بدانیم. هر بازیکنی نسبت به خودش مسئولیت‌هایی دارد و تمام این‌ها را باید زیر سر آن گربه‌های چاق تجارت که بیش از هم نیش‌شان باز شده است، دانست. در این بین هیچ کسی به هواداران فکر نمی‌کند. من از گفتن این جمله که امروزه به نظر می‌رسد یک تاجر خوب بودن بهتر از یک رئیس خوب بودن است، خسته شده‌ام. چنین اتفاقاتی در دوران بازیگری من رخ نمی‌داد. بدا به حال فیفا که هنوز در خواب است.»