
پوزش
۴۵۹ بازدیدیکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بنده از همه دوستای رئالی و بارسایی به خاطر دو تا پست جنجالی که گذاشتم عذر می خوام.
بعضی اوقات آدم یه چیزایی میبینه شاخ درمیاره
.
.
.
پست ها رو هم از حالت انتشار خارج می کنم.


