بنده از همه دوستای رئالی و بارسایی به خاطر دو تا پست جنجالی که گذاشتم عذر می خوام. بعضی اوقات آدم یه چیزایی میبینه شاخ درمیاره . . . پست ها رو هم از حالت انتشار خارج می کنم.