دوستان خواهشا همه بیان(چه وضعشه؟)
۵۱۴ بازدیدچهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - 0۸:۳۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
من یه مطلب گذاشته بودم در انتقاد از کامنت آقای x.بدون اندکی توهین و بی ادبی.
ایشون لطف کردن حذف کردن پست رو.
چقدر خوبه وقتی در مذمت ناسزا گویی حرف می زنیم،در مذمت انتقادناپذیری هم صحبت کنیم.فقط بدی بقیه رو نبینیم.می تونستن خیلی منطقی بیان پاسخ بنده رو بدن.


