به گزارش Sky Sports، سرمربی اسکاتلندی امروز از روی نیمکت شاهد برتری 3-0 منچستر یونایتد مقابل آستون ویلا بود. در این دیدار دنی ولبک دو بار در نیمه نخست و تام کلورلی یک بار در نیمه دوم دروازه حریف را گشودند تا شیاطین سرخ پس از چهار بازی پیاپی بار دیگر طعم برتری را بچشند. وی اظهار داشت: ”به غیر از سه سه گلی که به ثمر رساندیم، فکر نمیکنم اختلاف چندان فاحشی بین دو تیم در زمین مسابقه وجود داشت. ما زیاد در امر گلزنی موفق نبودیم و این گلها وجه ما را به خصوص برای رسانهها تغییر داد.“ مویس افزود: ”اما میدانیم باید پیشرفت و بهتر از امروز بازی کنیم. شرایط به طور مستمر بهتر میشود و اطمینان خواهم یافت که در ماههای آتی چنین چیزی رخ دهد.“ او در ستایش نمایش تیمی اضافه کرد:”عملکرد مناسبی بود. بازیکنان نمایش خوبی داشتند و تنها موردی که زیر بار انتقاد من رفت، به ثمر نرساندن گلهای بیشتر بود. آنتونیو والنسیا عالی بود و عدنان جوان نیز در حال یادگیری راه و رسم بازی است و به زودی یک پدیده خواهد شد.“

مویس: بهتر خواهیم شد
۵۶۴ بازدیدیکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱
طرفداری - دیوید مویس ضمن تمجید از شاگردان خود، به هواداران وعده روزهای بهتر را داد.


