خدایی من بی حاشیه تر از مهندس ندیدم.سرش به کار خودش گرمه بارها و بارها مورینیو سیتی رو خواسته تحت فشار قرار بده اما جوابش رو نداد تا تیمش دچار حاشیه نشه. زمانی که تو مالاگا بود و بازی دراماتیکی با دورتمند داشت از ته دلم خواستم که بیاد مربی یمم بشه که اومد.حسرت هر تیمی داشتن همچین مربی هستش <3