طرفداری- اصغر فروتن در مورد دلیل قطع همکاری ذوب آهن با لوکا بوناچیچ، گفت: امروز با دسته گل من و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به عیادت لوکا بوناچیچ رفتیم و ایشان گفت که به دلیل بیماری کلیوی نمیتواند در خدمت تیم ذوب آهن باشد و در کرواسی هم نوبت پزشک گرفته تا به درمان خود بپردازد.
وی ادامه داد: بوناچیچ نامهای هم به باشگاه نوشت و این مسئله را اعلام کرد و هیئت مدیره باشگاه نیز پس از بحث و بررسی مجتبی تقوی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد. قرارداد او تا پایان فصل است.
به گزارش فارس، سرپرست ذوب آهن گفت: باید از زحمات لوکا بوناچیچ هم برای تیم ذوب آهن تشکر کنم زیرا او مربی صادقی بود و تمام توانش را برای تیم گذاشت و برایش آرزوی موفقیت میکنیم.


