صداوسیمای بارسایی بار دیگر تبعیض خودرا نشان داد و به همه فهماند که خون بعضیا رنگین تر است از دیشب تا حدود ساعت8صبح پنج باز ی دوستانه داشتیم که4تا از آن ها برای دیشب بودند:بارسلونا-سلتیک ساعت21:35 منچستریونایتد-گالاتاسرای ساعت22 رئال چلسی ساعت23:30 وبایرن اینتر ساعت1:30بامداد اما جالب اینجاست که صداوسیما کم اهمیت ترین بازی یعنی بارسلونا وسلتیک را اول ازهمه تصمیم گرفت پخش کند ومثل همیشه بهونه شون اینه که طرفداراشون زیاده انگارنه انگار هوادارای بقیه تیما هم دل دارن بعدش رئالیا اعتراض کردن و بازی آن ها باچلسی هم پخش شد بایرنیا هم که تعدادشون به اندازه طرفدارای رئال و بارسا نیست و خیلی پیام بهشون نمیرسه اما گناه ما چیه؟چرا وقتی که قشنگ میتونن بازی بایرن و اینتر رو پخش کنن مثل دوبازی قبلی و هیچ برنامه ای هم ندارن میان دوچرخه سواری پخش میکنن؟ این انصافه؟ اگه ما ازشون راضی نباشیم پولشون حلاله؟همه که طرفدار رئال و بارسا نیستن جالب اینه که خود سایت طرفداری هم مثل همیشه نسبت به بایرن عزیز بی اهمیت بود اگه شما برین تو خبرهای مهم که صفحه اصلی سایت هست نگاه کنین خبرهای بازیای دیگه یعنی بارسا سلتیک رئال چلسی منچسترگالاتاسرای لیورپول میلان اونجا گذاشتن ولی بازی بایرن نیست! واقعا تبعیض از این بیشتر هیچ جا ندیدم عدالت کجاست؟ به امید اینکه بالاخره یه روزی به بازیای بقیه تیما و طرفداراشون به خصوص بایرن که خیلی زیبا بازی میکنه و همیشه مدعی سه گانه هست توجه بشه به هرحال ماهم دل داریم و رو تیممون بیشتر از همه تعصب داریم