همه منو نصیحت میکنن که ولش کنم ولی نمیشه ... نمیشه .... نمیشه .... من خیلی.... دوری کشیدم صبر کردم انتظار کشیدم ولی دیگه نمیتونم وقتی گفت هیچ عیبی نداری گفتم پس چرا....؟ گفت من نمی خوامت گفتم تورو خدا علت بگو گفت تو داروسازی قبول..... پول داری قبول......... عشق داری قبول...........مغرور نیستی قبول ..........دوسم داری قبول.........عاشقم هستی قبول ....... ولی من دوست ندارم چطور این جمله رو قبول کنم که 6 سال انتظارشو کشیدم عکساشو تو لا به لای کتابام نگه میزاشتم تا همیشه همراهم باشه تا تنها نباشم ولی این روزگار که شاهده همه چیزه هم بهم رحم نکرد خدایا بخاطر این روزا و کتابت قسمت میدم تا 6 روز اینده منو بکش تا به کار کی دوسش ندارم دس نزنم شما دوستان هم اگه واقعا دوستم هستید تو هر نمازی کی میخونید و یا اذانی که میشنوید اینو از خدا برا من بخواهید لطفا