جدیدا هر بحثی تو این سایت سر سپاهان میشه اون عقده ای ها و حسودهای بی منطقی که دارند از افتخار آفرینی های پشت سره همه سپاهان می ترگند میاند میگند سپاهان بی هواداره !یعنی مسخره تر از،این جاندارها ندیدم من!این عکس ها همش بک گراند هوادارای سپاهانند که تو طول تاریخ این باشگاه هیچ وقت تیمشون رو تنها نذاشتند...عکسها مال زمانی هست که سپاهان توی باغ تختی و آرارات بازی می کرد و استادیوم لبا لب از هواداز دو آتیشه بود...