
فیسبوک بالاخره قابلیت Dislike را به سرویسش اضافه کرد: فعلا فقط برای اپلیکیشن پیامرسان
۲۰۹ بازدیدسهشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
لایک کردن کامنتها و نوشتههایی که کاربران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک مینویسند به امری عادی و غیرقابل انکار در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. اما تا به امروز هیچ کاربری قادر نبود که ناراحتی و یا نفرت خود را از موضوعی در این شبکه اجتماعی به راحتی لایک کردن، نشان دهد.
.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید ...
http://p30key.mihanblog.com/post/1467


