هوادار من یو بازیکن یه تیم دیگه تیم شما رو یه ماهه اسگل کرده چرا میپری به تیم سرورت ؟ طرفداری: ماروتا: رئال مادرید بند بازخرید موراتا را فعال خواهد کرد و پس از آن خواهیم دید که چه اتفاقاتی می افتد. اما در مورد پوگبا، ما هیچ پیشنهادی برای او دریافت نکرده ایم. بعد هوادار حقیرش میاد این عکس میزاره .... بابا به پیر به پیغمبر دادن 130 میلیون واسه کسی که مفتی دادینش معنیش نمیشه بزرگی و افتخارو میشه تهه حقارت ... خرج 200 میلیون پوند و نگرفتن سهمیه یعنی حقارت. بهترین بازیکن دو سال اخیرت و به زور نگه داری بگی تمدید نمیکنی؟ باشه به زور سال آخر قراردادتم نگرت میدارم. بعدشم میفرستیش رو نیمکت تا تمدید کنه این میشه حقارت... حقارت میشه التماس کردن رونالدو به موندن واسه یه سال دیگه. یا التماس دوبارش تو 2012-13 که تو رو جون ننت برگرد من یو! . بازم بگم؟ میدونم همیشه سر نقل و انتقال ها همه ما رو به شما ترجیم میدن و ما ته مونده هامون و مث دیماریا میدیم و آخرم معلوم میشه طرف حواسته واسه پل یه ساله ازتون اسقفاده کنه. چون تیمی که میخواس بره محروم بود.خخخخخخخخ به خدا تقصیر ما نیست بل نخواست براتون بازی کنه. با دسمزد بیشتر. یا راموس با دسمزد بیشتری که پیشنهاد دادید بازم نیومد و دستمزد خودشو بیشتر کرد ولی نه در حدرقم پیشنهادیتون! کلا به عنوان بازیچه ازتون اسفاده کرد که صدای اسطوره هاتونم در اومد گفتن راموس داره باهاتون بازی میکنه. گناه ما نیست رونالدو اومد. تقصیر ما نیست دخیاتون خودش و جر واجر کرد بیاد تیمون. یا اینکه مربیتون شست بار رفت بازی کروس رو دید آخرشم اومد تیم ما. حالا ازشون بپرس پیشنهاد رئال واسه پوگبا چقدر بوده نمیدونن :)) چون پرز پیشنهادی نداده.