خب اینجا میتونین بازی دوستانه بزنین ترتیبو همه چیشونو باهم هماهنگ کنید ترکیبم فقط تو این مطلب باید بگید دو طرف هم باید بگن فقط من هنوز مشکل اسکرینشات دارم بنابراین نمی تونم عکس بگیرم مشکلمم اینه که چطوری کاری کنم هم اسکرین شات بشه گرفت و هم بازی در اجرا باشه هست که البته خودمم یکم ور برم حل میشه ولی اگه میدونید بگید هرچند امارو خودم بتون میگم. اما قانون : نام این قانون اینه : قانون z : خب حالا خود قانون : اگه تیمی بودجش منفی بشه تا قبل پایان نقلوانتقالات باید مثبت بشه اما قانون فقط تا اینجا نیست هر انتقالی که تیمی توش بودجش منفی بشه طرفی که پول گیرش میاد اگه بودجه خریدار از اول منفی باشه یا ۰ باشه بعد انتقال تا پایان مهلت نقلوانتقالات باید مثبتش کنه تا اون ثانیه که اون خریدار پولشو مثبت نکنه هیچ پولی به فروشنده نمیرسه ولی اگه بازیکنیم تو معامله باشه برای بازیکن فرقی نداره ولی برا پول معامله اگه پولم توش باشه همون داستانو طی میکنه. اگه کسی نتونه بودجشو ۰ بکنه تا پایان نقلوانتقالات اتفاقات بدی براش تو فانتزی میفته. خب حالا از قانون z یک مثال بزنم : یکی بودجش منفی ۵ هست. می خواد یک بازیکنو با ۳۰ تا بخره. خب وقتی اونو خرید بودجش میشه منفی ۳۵ ولی پولی به فروشنده نمیرسه تا زمانی که بودجش مثبت بشه. یا یکی ب.دجش ۰ هست و داره تو یک معامکله ۲۰ تا + یه بازیکنو میده تا یکی دیگه رو بگیره. خب این انتقال انجام میشه پولی به طرف دومی نمیرسه و بودجه اولی میشه منفی ۲۰ . الان دو حالت پیش میاد : ۱ -طرف اولی بودجشو هرموقع ۰ کرد پولم به طرف دومی میرسه . ۲ - طرف اولی اگه تاا پایان نقلوانتقالات نتونه ۰ بکنه بودجشو انتقال به طور کل لغو میشه. حالا سومین مثال : یکی بودجش مثبت ۵ تاس. یک بازیکنو ۱۰ تا خرید. خب این بازیکن بودجش میشه منفی ۵ و از این انتقال ۵ میلیون گیر فروشنده میاد و ۵ میلیون باقیو زمانی گیرش میاد که بودجه طرف ۰ بشه از منفی ۵ . اگه نتونه از منفی ۵ صفر کنه انتقال مکلا لغو میشه و طرف دومی هم به همون اندازه که ابتدا گیرش اومد ازش کم میشه.