مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و فجرسپاسی شیراز گفت: بعد از تساوی‌ای که مقابل سپاهان در اصفهان به دست آوردیم وضعیت خوبی داریم و امیدوارم از بازی فردا دست پر بیرون بیاییم. اگر فجر را نبریم شرایط برای ما بد می‌شود.

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص برگزاری بازی‌های این تیم در ورزشگاه خانگی‌شان هم ادامه داد: ورزشگاه یادگار امام ورزشگاه خودمان نیست و به همین علت تماشاگر کمی برای بازی‌های ما به استادیوم می‌آیند. در این ورزشگاه انگار میهمان بودیم اما فکر می‌کنم از بازی با صبای قم در ورزشگاه اختصاصی‌مان از حریفان پذیرایی کنیم. مطمئنا در این ورزشگاه بهتر نتیجه می‌گیریم و اگر فجر را ببریم قطعا مقابل صبا در زمین خودمان بهتر نتیجه خواهیم گرفت. گنجایش این ورزشگاه 15هزار نفری است و حتی اگر 5 هزار تماشاگر هم به استادیوم بیاید خیلی بیشتر به چشم می‌آید. فکر می‌کنم به علت آماده نبودن نورافکن‌های ورزشگاه نمی‌توانستیم از ورزشگاه خانگی خودمان استفاده کنیم که البته این مشکل حل شده است اما ما در ورزشگاه‌هایی بازی کردیم که شرایطی به مراتب بدتر از این ورزشگاه داشته است.

بایرامی در پایان با اظهار امیدواری مبنی بر گل‌زنی‌اش در بازی فردا افزود: چهار هفته است که گل نزدم و دوست دارم فردا پایم به گل باز شود اما مهم‌تر از گل زدن من نتیجه گرفتن تیم مهم است.