محمد صادق اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: همیشه قانونی در فوتبال وجود دارد که اعتقاد بر این است که به ترکیب تیم برنده هیچ وقت دست زده نمی‌شود ما الان هم تیم‌مان در صدر جدول است و نتایج خوب به همراه بازی خوب انجام می‌دهد.

وی افزود:‌ ما در همین دیدار با تراکتور سازی با وجود اینکه باختیم اما از حریف بسیار سر بودیم و الان باید تدبیری بیندیشیم تا با توجه به اینکه کمتر از سه ماه به بازی‌ها مانده با آرامش کار را رو به جلو ببریم و از هر گونه حاشیه‌ها بپرهیزیم.

اکبری ادامه داد: ما پیشنهاد می‌کنیم همین ترکیب در هیئت مدیره بماند. با وجود اینکه رویانیان در جلسه هیئت مدیره سخت به این موضوع پافشاری می‌کرد که نمی‌تواند در پرسپولیس بماند و مصر بود که به دلیل برخی مشکلات خانوادگی و برخی مسائل برود اما باز هم گفتیم که فعلا بمان.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم پرسپولیس آرامش داشته باشد البته تابع نظر وزارت ورزش هستیم و در راستای بهبودی شرایط تیم هر تصمیمی که وزارت ورزش بگیرد مورد استقبال و تائید ما است اما باید اکنون آرامش را حفظ کرد. ما پس از جلسه هیئت مدیره صورتجلسه و کارهای اقتصادی را امضا و در اختیار وزارت ورزش قرار دادیم و مسئله دیگری در این زمینه مطرح نشد.

اکبری تصریح کرد: بازی سخت را مقابل سایپا داریم و مطمئن هستم با تجربه دایی و تلاش بازیکنان مشکلی در این مسابقه نخواهیم داشت. بازیکنان می‌دانند باید تمام فکر خود را به خواسته‌های کادر فنی و بازی خود مشغول کنند.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که برخی می‌گویند پروین مخالف برخی مسائل است، گفت: آقای پروین اگر حرف می‌زند از روی دلسوزی است و جلسه را برای حرف زدن و رفع کدورت‌ها می گذاریم. هر کس برای پرسپولیس حرفی می‌زند به خاطر موفقیت تیم است اما خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.