
نوروزی:به قولی که به پرسپولیسیا دادم عمل کردم
۵۰۶ بازدیدجمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دمش گرم :تو پرسپولیس که به حقش نرسید و بد شانس بود ایشالا آماده شه و دوباره برگرده .
پسر پرسپولیسی#چیپ#عقاب#پنگوئن#


